Članki avtorja: Eva Peserl

kuhanček

Kje je najboljši »kuhanček« v Ljubljani?

Emily v Parizu
MMARKETING

Ali Emily v Parizu navdihuje novo generacijo marketingarjev?

mm
MMARKETING

Katere blagovne znamke so najbolj odzivne?

marles

S prenovljeno strategijo blagovne znamke do izjemnih rezultatov

zzz

Kaj smo Slovenci »guglali« v letu 2024?

spotify

Nočemo UI-generiranih kampanj!

lidl

Visoka umetnost ali sveže banane po ugodni ceni?

bold
MMARKETING

Ali oglasi TikTok Spark v Sloveniji delujejo?

iprom

iPROM v novo leto vstopa z najsodobnejšimi algoritmi za ponovno…

boots
MMARKETING

Kako v le dveh sekundah pritegniti pozornost?

Hana Souček Martinc

»Komuniciranje vsebin s področja kulture je zame velik…

zzz

Oranžni teden na Dunaju kot trajnostna protiutež črnemu petku

wicked
MMARKETING

Žlehtnoba kljubuje marketinški gravitaciji

ig

 »Nov začetek«: Kmalu boste lahko ponastavili svoj algoritem na…

share
NAGRADE

AGENCIJA MCCANN LJUBLJANA OSVOJILA ŠTIRI ZLATE NAGRADE NA ANTHEM…

aeo

Kaj je AEO-optimizacija in zakaj jo morate implementirati?

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji